JHL 649 tiedottaa: Kesäretket 2022

20.5.2022

Kesäteatterimatka

Järjestämme kesäteatterimatkan Kuopioon Rock`n Rollators esitykseen Rauhalahden teatteriareenalle lauantaina 2.7.2022. Matka sisältää kuljetukset (Hankasalmi- Hankasalmi as-Kuopio), lounasruokailun, teatterilipun ja väliaikakahvin.

Lähtöaika klo 11.30 kirkonkylän linja-autoasemalta (riukulantie) .

Sitovat ilmoittautumiset Lea Pelliselle 30.5.2022 mennessä  0405329377 (klo 15-17) tai lea.pellinen@edu.hankasalmi.fi.

Mukaan mahtuu 50 henkilöä.

Matka on jäsenille maksuton, avec-maksu 40€/hlö.

Tervetuloa mukaan!

Turku-Tukholma risteilymatka

Järjestämme perjantaina 26.8.2022 risteilymatkan Turku-Tukholma. Matkaan sisältyy kuljetukset Hankasalmelta ja takaisin, risteily Silja Baltic Princess-laivalla sekä buffet ruokailu.

Matka on jäsenille maksuton, avec-maksu  50€/hlö.

Sitovat ilmoittaumiset Petri Huttunen 0407763237 tai petri.huttunen@hankasalmi.fi 10.6.2022 mennessä.

Mukaan mahtuu 50 henkilöä .

Risteilyn aikataulut: lähtö perjantaina 26.8.2022 klo 12:30 kirkonkylän linja-autoasemalta (riukulantie, entinen matkahuolto), seuraava pysähdys aseman pysäkki (entisen salen vastapäätä) klo 12:45 ja sitten vielä Niemisjärvi klo 13:00 (linja-autojen kääntöpaikka). Paluu la-su välisenä yönä klo 1.30-2.00 aikoihin

Avec-maksut kerätään matkan aikana linja-autossa. Muistakaa ottaa henkilöllisyystodistus mukaan seuraavan ohjeen mukaisesti:

"Ruotsin matkalla Suomen kansalaisten on pyydettäessä todistettava henkilöllisyytensä voimassa olevalla kuvallisella henkilötodistuksella, esim. ajokortti, kuvallinen Kela-kortti, passi, poliisin myöntämä henkilökortti."

Tervetuloa mukaan!

Terveisin JHL 649 hallitus.